Friday, 11 November 2011

Bgs ke x ade payudara yg kecil niy???

Hi readerzzz...

U olsss tau x yg byk kelebihannye org yg ade payudara kecil niy even skunk niy gurlz2 kat luar sne sibok dok besarkn payudara dowg dgn pembedahan la...suntikanla...da mcm2 lagi bg mencapai kepuasan diri dan meraih perhatian dr si jejake..kdg2 perhatian gurlzzzz pn teralih ke arah mrk..ala2 mate nk terjojol kuar gitewww..kih3..


kecil

or
besar

Agak2la kn..ne yg org lagi sukew..kui3..len mcm lak fie tgk yg besar tu..pelik kit..huhu..Huhh!!meleret2 lak fie niy kn..ok..jom la kte layannnn npe payudara kecil niy byk kelebihannye...check it out!!!

1. Dapat mengelak gangguan seksual
Setuju tak??aku setuju sangat sebab kalau biasa2 je takde la orang nak pandang2 sangat kan??kadang2 naek seram bile laki pandang pompuan atas bawah..begitu teliti sekali pandangannya. Bila tak tahan tengok mula nak meraba..parah nie..so dapat la kita elakkan or kuranglah sedikit risiko nie..sory la ek..aku celoteh tak susun ayat kot..hehehe
2. Kepuasan seks lebih cepat
Mengikut kajian payudara yang kecil lebih sensitif dan lebih mudah terasa terhadap rangsangan. So, prosesnya akan berlaku dengan lebih cepat..nak cte lebey2 cm kontrobersi plak....tnye en google la eh..hehe~

3.Berpakaian kelihatan lebih sopan
Mengapa jadi begini??mane taknye cube korang bayangkan..renungkan kalau perempuan berpayudara kecil dan montok berpakaian..tentu ada bezanya bukan??haish!!sudah la korang jangan bayangkan yang bukan-bukan pulak..kalau pakai baju mesti susah nak pilih ketat sini la situ la....sopandai2lah tutup yer..tutup pki pe fie?haha..pkila pape pon yg pntg jgn tudung saji..mmg kena senduk ngan mak u olss..kih3..

4.Tidur pelbagai posisi
Ye la bagi yang memiliki payudara kecil nie mesti tak ade masalah nak tidur macam mane pon seperti tidur meniarap tu..agak sukar dilakukan oleh golongan yang memiliki payudara yang montok..so lagi mudah la nak tidur or nak berguling-guling sekalipon..huhu..


5. Selesa walaupon tanpa Coli
Memiliki payudara kecil tentu tidak bermasalah sekalipon tanpa mengenakan coli kerana tidak perlu bimbang dengan keadaan payudara anda kerana bukan masalah besar bagi yang bersaiz kecil nie..Kalau memiliki payudara yang montok dan besar tentu sukar dan sudah pasti kehadiran coli sangat diperlukan untuk support payudara. Bercoli untuk tempoh masa yang lama berisiko utk mndapat kanser payudara ..so pastikan memakainya tidak terlalu lama..

6. Dapat elak dr di culik or di ragut
Hah??knp plak ? sbbnye..if payudara kite kecil...kalo org ragut kte..kte ley kejar ala2 atlet gitew...yela kecik kn..compare payudara besar...hadoi....ssh..bergegar dunia if lari...kui3..Samela jugak ngn kes culik...senang nk lari dr penjenayah kn if payudara kecik...lari pecut lagi..hehe...
So..renung2kan dan slmtla semua yer..jgn otak kuning plak... kui3

Bubyeee...

Lots Of Luv, Me!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...